logó
Attól már egyedi vagy, ha Önmagad maradsz!
Vállalati identitásod megkülönböztet versenytársaidtól és a célközönségedhez is könnyedén kapcsolódik. A cél egyedivé, felismerhetővé és hatékonnyá tenni mindazt, amit képviselsz, amit közvetíteni szeretnél.
Nem csak egy jól szerkesztett képről vagy egy mutatós logóról van szó a brand megalkotásánál. Nagyon fontos, hogyan kommunikálsz, hogyan szólítod meg azokat, akik érdeklődnek a termékeid, szolgáltatásaid iránt.
A szlogen, a fejléc, az üzleti kártya vagy a csomagolás (és még sorolhatnám) mind egy egységet alkot. Az időszakos és aktuális vállalati kampányoknak is mindig tükrözni kell a brand-ed bizonyos elemeit, hisz ezek hiányában zűrzavaros és komolytalan lesz a projekted.
Egy idő után létrejön a képzettársítás. Minden, amit a termékeidről, szolgáltatásaidról, cégedről gondolnak, online térben értékelnek és kommentárnak, - Te leszel és a logód. Ezt mondhatjuk korunk hitelességmérő eszközének is.
logó
pop-up
banner
e-mail hírlevél
Instagram (bejegyzés, hirdetés, reels, animált)
Facebook (bejegyzés, borító, esemény, videó, story, shops, animált)
infó grafika
logó
szórólap
plakát
névjegy
ajándékutalvány
kupon
étlap