E-kereskedelmi marketing stratégia

Ez a terület nagyon részletgazdag, gyakorlatilag véget-nem-érő munkafolyamatok összessége. Aki e- kereskedelemmel foglalkozik tudja, hogy soha nincs megállás. Hívhatjuk webshop SEO-nak, e-commerce SEO-nak vagy e-kereskedelmi digitális marketingnek... teljesen mindegy.

A cél ugyan az!

Versenyben maradni, informatívnak lenni, élményt nyújtani úgy, hogy legalább 50%-ban organikus úton termelődjön a haszon.

Hogyan csináljuk?

Együtt, Veled!

Felépítjük, korrigáljuk, optimalizáljuk online boltodat, termékeid/szolgáltatásaid közönségét figyelembe véve. Ehhez nélkülözhetetlen SEO eszközöket alkalmazunk, melyek segítségével versenytársaidat és webshopodat is analizáljuk. A mérési adatok mellett elengedhetetlen a kreativitás, egyediség, minőség és hitelesség- főleg a szakmai tartalomgyártásnál.



Ezt nyújtjuk Neked és vásárlóidnak:

  • Első sorban keresési szándékot kiszolgáló szöveget írok, mely informatív és illusztratív, ugyanakkor a robotok számára is érthető és elérhető.

  • Aktuális, friss tartalmat, reális minőségi linkekkel, melyek a témahitelesség megerősítését IS szolgálják.

  • Optimalizált minőségű, informatív és élvezhető fotókat, termékfotókat, melyekkel csökkentheted a csalódottsági arányt és növelheted a felhasználói élményt, ugyanakkor kiküszöbölheted a hamis értékelések bizonyos százalékát.

  • Oldalstruktúrák felépítését / javítását, a tartalmi SEO stratégiák megvalósításával

  • Olyan tartalommarketing stratégia megvalósítását, amely top helyezése juttatja online boltod a Google találati listáján

  • Mobilbarát oldalt, mely gyorsan betölt, rendezett URL címeket és átirányításokat, a technikai SEO műveleteinek felhasználásával.



Ecomerce stratégiai alapok és a SEO

Organikus láthatóság

Ha ecommerce vállalkozásod van, akkor nyilván a Te számodra is fontos, hogy webhelyed a keresőmotorok találati listáin, minél magasabb helyezést érjen el. A vállalkozásodra igazított SEO stratégia segítségével célzott kulcsszavakra optimalizáljuk webhelyedet, ami növeli az organikus látogatottságot és a keresőmotorokból érkező forgalmat. Ezáltal több potenciális vásárló talál rád és a termékeidre.

Konverziók növelése

Az ecommerce webhelyed fő célja a konverziók elérése, azaz a látogatók átalakítása fizető ügyfelekké. Az SEO stratégia segítségével olyan tartalmakat és oldalakat hozunk létre, amelyek a vásárlók számára relevánsak és értékesek. Javítjuk a felhasználói élményt, növeljük a vásárlók bizalmát és ösztönözzük a konverziókat.

Versenyelőny a piaci versenyben

Az ecommerce szektor rendkívül versenyképes, és nagyon sok online kereskedő között kell kitűnnöd. Professzionális stratégia segítségével viszont olyan előnyt szerezhetsz, amely segít jobban pozícionálni és promotálni webhelyedet, termékeidet a konkurenseiddel szemben. Így növeljük piaci részesedésedet, amivel elnyerheted a potenciális vásárlók figyelmét.

Hosszú távú eredmények

A keresőoptimalizálás egy hosszú távú megközelítés, amely folyamatos munkát és időt igényel. Az ecommerce vállalkozásod weboldalát rendszeresen frissíteni kell, optimalizálni a tartalmakat és figyelemmel kísérni a piaci trendeket. Az SEO stratégia segítségével stabil és tartós eredményeket érhetünk el, fenntartható online jelenlét építésével.

Mérhető eredmények és ROI

Lehetővé tesszük számodra, hogy mérhető eredményeket érj el. Az analitikai eszközök segítségével nyomon követjük a forgalmat, a konverziókat és más kulcsfontosságú mutatókat. A SEO befektetés megtérülését (ROI) pontosan mérjük, melyek alapján finom hangoljuk és optimalizáljuk stratégiádat.

EGYEDI AJÁNLATOT KÉREK
Blog

Friss bejegyzések